פרויקטור מירון לשעבר מדבר: "חשוב לי שיופקו לקחים"

אסתי פלד No Comments on פרויקטור מירון לשעבר מדבר: "חשוב לי שיופקו לקחים"

פרויקטור מירון לשעבר ניצב בדימוס צביקי טסלר מדבר על ההיערכות להילולא, משבח את הדברים שנעשו ומכה על חטא: "לא היה צריך לעצור את הכניסה ולא נערכנו לשירות טוב יותר בחניונים לממתינים"

Tzviki Tessler, Project Director for the Lag B’Omer festival in Meron holds a press conference ahead of Lag B'omer event at the Tomb of Rabbi Shimon bar Yochai, in Meron, northern Israel, April 25, 2022. Photo by David Cohen/Flash90 צילום: David Cohen/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרויקטור מירון לשעבר, ניצב בדימוס צביקי טסלר שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על ההיערכות להילולת הרשב"י הקרובה. "אני בהחלט עוקב אחרי מה שקורה. חשוב לי שיופקו לקחים", אמר טסלר.

"בסופו של דבר ועדת החקירה שמה המלצות, שנה שעברה עשינו מזה מתווה יותר פרטני, ועדת החקירה חזרה על אותן המלצות וגם השנה העקרונות שהתווינו מיושמים. אני רואה שתוקנו תשתיות, נפתחו שטחים והורחבו דרכים ואני מקווה שכל המכלול הזה ישפר את החלק השמח של ההילולא שבאמת לא היה מוצלח בשנה שעברה", הודה הפרויקטור לשעבר.

הוא הסביר: "המשטרה אחראית על הסדר הציבורי ושלום הציבור. מתוקף זה היא סוג של רגולטור בכלל באירועים המוניים ובוודאי באירוע מירון. לכן היא תמיד דומיננטית. לסדרנים אין סמכויות והיחידים שיש להם זה המשטרה. לכן היא זו שמאשרת כל אירוע המוני. השנה זה גם על בסיס חקיקה ייעודית להילולא".

על הפקת הלקחים שלו מהשנה שעברה, אמר טסלר בין היתר: "לא היה צריך לעצור את הכניסה. בנוסף, לא נערכנו מספיק טוב לשירות טוב יותר לציבור בהמתנה בחניונים. אני מעריך שהלקח הזה נלמד השנה". הוא חשף: "יוסי דייטש בקשר איתי ואני מסייע בכל מה שאני יכול".



0 תגובות